Reklamacije i povrati
Ukoliko se dogodi da Vam je dostavljen proizvod koji niste poručili, isti možete zamijeniti ili vratiti uz refundaciju najkasnije u roku od 7 dana od dana dostave / kupovine.
Ukoliko se dogodi da je kupljeni proizvod dostavljen oštećen (oštećenja vidljiva prilikom preuzimanja uređaja) molimo Vas da u tom slučaju ne preuzimate proizvod, nego da nas kontaktirate kako bi Vam dostavili novi proizvod.
Dužni ste prilikom preuzimanja proizvoda pregledati da li postoje fizička oštećenja na ambalaži ili na samom proizvodu i iste odmah prijaviti!
Ukoliko se dogodi da prilikom prve upotrebe shvatite da proizvod nije ispravan i da ne radi kako je predviđeno, molimo Vas da nas odmah kontaktirate kako bismo proizvod zamijenili novim.
U slučaju da dostavljeni proizvod bez oštećenja želite zamijeniti drugim, troškove poštarine snosite sami.
Radno vrijeme call centra je od ponedjeljka do subote od 8:00 do 16:00.
Nedjeljom i praznicima telefonska podrška nije dostupna.
Kontakt telefon: +387 32 730 000.
e-mail: webshop@kovo.ba